skip-to-main-content

Cum te putem ajuta?

Email
Cum te putem ajuta?
Telefon
+40268402799

Informații despre livrare

Pentru comenzile plasate în luna decembrie, te rugăm să verifici data de livrare menționată pe confirmarea de comandă.

Serviciul nostru de Relații clienți va fi închis pe durata sărbătorilor de iarnă, în perioada 24 decembrie 2025 - 08 ianuarie 2026 iar procesarea comenzilor nu va fi posibilă.

Pentru a te asigura că livrarea se va efectua în acest an, te rugăm să verfici data de livrare de pe confrimarea de comandă sau contactează-ne la numărul de tel: 0268 40 27 40


Pe această pagină, veți găsi informații despre opțiunile noastre de livrare, termenele estimate, urmărirea comenzii și promoțiile curente de expediere.

Opțiuni de livrare

Livrare la domiciliu - cost 25 LEI

Comenzile sunt livrate la adresa clientului prin FedEx. Livrarea la domiciliu este disponibilă la nivel național.

Intervale de livrare

Data de livrare estimată

Livrarea are loc de obicei în 2 până la 5 zile lucrătoare, dar pot exista întârzieri. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Pentru cea mai exactă estimare a livrării, consultați coșul la finalizarea comenzii.

Urmărirea comenzilor și facturarea

Urmăriți-vă comanda

După expedierea comenzii, va fi trimis clientului un e-mail de confirmare cu un link de urmărire. Acest link poate fi folosit pentru a urmări expedierea online.

Factură prin e-mail

După expedierea produselor, se va trimite o factură. Factura servește drept dovadă oficială a achiziției.

Aveți nevoie de ajutor?

Pentru întrebări legate de livrare, metode de expediere sau urmărirea comenzilor, contactați serviciul de relații clienți. Echipa vă va oferi asistență.