Cum te putem ajuta?

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor VELUX. Accesează link-urile din stânga și din josul acestei pagini pentru a găsi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de modul de achiziție a rulourilor VELUX prin intermediul magazinului online.

Livrare 

Livrare gratuită

Costul transportului către adresa menţionată este suportat integral de către VELUX România, oricare ar fi cantitatea produselor comandate de dvs.

Unde livrăm?

Pentru comenzile plasate prin intermediul acestui site, efectuăm livrări doar la adresele din România. În cazul în care dorești ca produsele să fie livrate într-o ţară diferită, te rugăm să vizitezi unul din celelalte magazine ale noastre. Consultă lista magazinelor VELUX pe www.velux.ro. În aceste situații, se pot aplica termeni și condiții speciale.

 

Timp de livrare

Vom livra produsele comandate prin curier rapid, în termen de maxim 5 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc, respectiv maxim 23 de zile lucrătoare, în funcţie de produsul ales,  în cazul produselor care nu se află în stoc și pentru care se plătește integral contravaloarea acestora, fiind necesară comandarea lor în Danemarca. În cazul în care pe comanda dvs. sunt produse cu termene diferite de livrare, se va lua în considerare cel mai mare dintre aceste termene. Livrarea se va face de luni până vineri, între orele 08:00-17:00.

 

Situaţia comenzii dvs.

Dacă nu ai primit produsele până la data specificată pe Confirmarea comenzii, te rugăm să ne contactezi. Fii pregătit cu numărul de comandă. Acesta este menţionat pe Confirmarea comenzii primită pe email.

Contact

Telefon: +40 268 402 799
Email: contact.romania@velux.com

Program de lucru
Luni - vineri: 08.00-16.30
Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale: închis