Cum te putem ajuta?

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor VELUX. Accesează link-urile din stânga și din josul acestei pagini pentru a găsi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de modul de achiziție a rulourilor VELUX prin intermediul magazinului online.

Plată

Alege modalitatea de plată care ți se potrivește:

  • Plata online, cu cardul: MasterCard, VISA, Maestro
  • Klarna
  • Plata în avans: efectuează plata prin transfer bancar în contul menționat în confirmarea comenzii
  • Plata la livrare (ramburs): plătește comanda în momentul livrării 

În cazul produselor speciale comandate de dumneavoastră și al căror termen de livrare este de maxim 21 zile lucrătoare (deoarece necesită o comandă specială în Danemarca), este nevoie să achitați integral valoarea acestora în contul nr. RO94CITI0000000760226009 deschis la banca CITIBANK EUROPE PLC, DUBLIN, sucursala România. 

Plata produselor comandate se va face ramburs, în lei, direct curierului care va emite o chitanţă de primire a sumei în numele VELUX România. Împreună cu produsul, veți primi certificatul de garanţie aferent produsului comandat, iar factura fiscală vă va parveni pe adresa de email.

Poți alege să plătești folosind Klarna. Klarna îți pune la dispoziție termeni de plată specifici.
Pentru informații suplimentare sau întrebări cu privire la plată, vizitează site-ul web Klarna sau contactează serviciul de relații clienți Klarna.

 

3D Secure

Ce înseamnă 3D Secure?
3D Secure, denumit și Autentificare 3D securizată sau 3DS, reprezintă o măsură de prevenire a fraudelor, care a fost lansată inițial de Visa (sub formă de Verified-by-Visa) în anul 2001. Acționează ca strat suplimentar de securitate la efectuarea plăților cu cardul. Le oferă clienților un pas sigur de autentificare înainte de a putea face cumpărături online, asigurându-se că aceștia utilizează detaliile corecte ale cardului, pentru a-i proteja împotriva fraudelor la plata cu cardul. 3DS este susținut și recunoscut de către principalii emitenți de carduri de debit și de credit, inclusiv VISA, Mastercard (sub formă de Mastercard Secure Code) și American Express (sub formă de American Express SafeKey).Cum funcționează autentificarea 3D Secure?
robabil că ați mai întâlnit Autentificarea 3D securizată, dacă ați plătit vreodată ceva online. Când sunteți gata să plătiți produsul nostru online, sunteți redirecționat(ă) către pagina 3D Secure a furnizorului dvs. de card de debit sau credit, din cadrul site-ului web al acestuia. Pe site-ul furnizorului dvs., vi se va solicita o parolă (pe care ați configurat-o deja împreună cu banca dvs.) sau va trebui să introduceți un cod de autentificare (care va fi trimis automat către numărul dvs. de telefon mobil confirmat). După ce furnizați detaliile corecte, plata va fi aprobată de furnizorul cardului și veți fi redirecționat(ă) înapoi către pagina noastră de confirmare. Toate aceste proceduri se vor efectua foarte rapid și, odată ce reveniți pe site-ul nostru, veți primi un e-mail care confirmă faptul că s-a reușit efectuarea plății.

Cum mă pot înregistra pentru Verified by Visa/Mastercard/Maestro Secure Code?
Verified by Visa și Mastercard / Maestro Secure Code sunt oferite de bănci și de către furnizori de servicii, nu de către Visa/Mastercard/Maestro în mod direct. Vă recomandăm să contactați direct banca sau furnizorul dvs. de servicii.

Ce fac dacă îmi uit parola?
Parola se poate reseta cu ușurință. Modul exact în care se poate efectua depinde de banca dvs. Dacă mesajul Verified by Visa/caseta de text Mastercard Secure Code apare pe ecran după ce ați introdus detaliile cardului dvs., va exista, probabil, o opțiune de „parolă uitată”. Când faceți clic pe aceasta, vi se vor solicita unele informații pe care le-ați furnizat atunci când v-ați înregistrat. Veți putea reseta rapid parola și veți continua cumpărăturile.

Banca îmi trimite un cod pe telefon, dar uneori nu îl primesc. Ce trebuie să fac?
Contactați direct banca în legătură cu această problemă, astfel încât să o poată investiga. Ar putea fi ceva extrem de simplu, precum faptul că banca are un număr de telefon al dvs. incorect. De regulă, un apel telefonic rapid ar trebui să remedieze această situație.

 

Contact

Telefon: +40 268 402 799
Email: contact.romania@velux.com

Program de lucru
Luni - vineri: 08.00-16.30
Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale: închis